Ben Taylor és az együttese éppen szünetet tart az "Another Run Around the Sun" című album felvételei után, de Liz Witham és Ken Wentworth ez idő alatt is tovább dolgozik - háttér felvételeket készít az együttesről és az új lemez születéséről. A szünet alatt "mindenki Christian Ericson, az album borító tervező köré csoportosult, aki különböző állóképekből tervezte elkészíteni az új album címoldalát.

Egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy mindenki Apple termékeket használ a zenekar produkciós csapatában. Christian Photoshopot használ a PowerBookján. A felvételeket Pro Tools segítségével végezték Power Mac-en. Ben a demókat az iPodjain hallgatja meg, és az iBookjával tartja frissen a lapját, és zenéket ad el az iTunes-ban.
"

"És a dokumentum videókat Final Cut Pro-ban vágjuk PowerBookok és iBookok segítségével. Úgy nézünk ki, mint egy Apple reklám" - jegyzi meg humorosan Ken Wentworth.

Elizabeth Witham, aki a Film-Truth Productions céget alapította Wentworth segítségével "a zenerajongóknak kíván bepillantást nyújtani egy dal születéséről. Ben szülei - Carly Simon és James Taylor - híres zenészek, így kijártnak tűnhet a profi zenei út fiuk számára, de Ben Taylor karrierje teljesen önálló és eredeti úton halad. Az új album zenéit saját maga írta és a saját kiadója publikálta."

Witham és Wentworth dokumentum filmje azt mutatja be, miként alakul ki a dallam - az első versszakok inspirációja miként fejlődik zenévé, és hogyan egyesül a hangszerek játéka egy dallá. Liz Witham is egy zenész - az éneklés mellett gitáron és furulyán is játszik -, és saját zenei érzései egyedi ritmust adnak a filmnek.

"A zene meghatározza a film ritmusát, és a Final Cut Pro sokat segít ebben." A Soundtrack többek között az alapvető eszköz ehhez a munkához. "Néhány jelenet hangulatának meghatározásához olyan hangszereket használok, amelyekről korábban álmodni sem mertem volna - mindezt a Soundtrack révén. Több zenesáv a filmbe is bekerül a Soundtrackből, mert annyira jól sikerül."

Az "Another Run"-hoz az egyetlen választás a Final Cut Pro volt, amely 50 órányi nyersfilmből alakult dokumentum filmmé Liz Witham Power Mac-jén. "Mac-et használunk az egész munkafolyamat során - beleértve a céges ügyeinket is. A szoftver teljes mértékben kezelhető, és nagy segítsége a művészeknek, hogy nem kell a háttérrel foglalkozni, egyszerűen csak használni."

"A Final Cut Pro igazi szépsége, hogy eléggé intuitív, és úgy dolgozhatok rajta, mint egy profi vágó. A produkcióink alapvetően eltérőek. Van néhány olyan, amit 200 óra videóból hozunk össze. Némelyik a zene köré szerveződik, némelyik egyszerűen vérité felvételen alapszik. Amikor nekilátok egy produkciónak, a Final Cut Pro mindig ideális munkaeszköznek tűnik az alkotáshoz, teljes mértékben testre szabható az aktuális igények szerint."

 



 


     Keresés a lap tartalmában a Google motorja segítségével: