A 2,8 milliárd dolláros marketing kommunikációra specializálódott Deutsch Inc. olyan ügyfelekkel büszkélkedhet, mint a Starwood's Sheraton, a Westin Hotels, a Novartis Worldwide, a Johnson & Johnson és Tommy Hilfiger. Sikerük titkát az ügyfelek szolgálatának szenvedélye és minőségi kreatív szolgáltatásuk adja - Apple technológiával alapozva.
A Deutch Inc. három éve alatt "a növekedés exponenciális volt", mondja Robb DeFilippis, alelnök, a nyomdai szolgáltatások igazgatója. A cég New Yorkban és Los Angelesben tart fenn irodát. "Napról napra növekvő számú munkát végzünk és nagy nevű ügyfeleket szolgálunk ki." A cég sikere a legendás alapító és ügyvezető Donny Deutsch "rugalmasan, olcsón, gyorsan, okosan" üzletpolitikájára vezethető vissza, amely máig meghatározza a cég arculatát.
Hogy ez sikerüljön, a cégnek a lehető leginkább önellátóvá kellett válni, függetlenné másoktól. "A szolgáltatások tipikusan megbízott alvállalkozókon keresztül zajlanak - retusálás, szkennelés, színrebontás, digitális feldolgozás, publikálás, nyomtatás -, nálunk ezeket a dolgokat egy fedél alatt kellett összegyűjteni." Egy olyan "háznak", amely Amerika két, ellentétes oldalon lévő partján egyszerre megtalálható, DeFilippis egyetlen platformot tartott alkalmasnak.
"Tény, hogy az Apple a de facto kreatív sztenderd számítógépes platform - én jó okkal. De a legfontosabb szempont számunkra a duál Power Mac G5 nyers ereje volt. Ennél kevesebbel nem érhettük be. Nem ritkán kell hatalmas, több gigabyte méretű fájlokkal dolgoznunk. A könnyű használhatóság és a macOS megbízhatósága mind-mind fontos szempontok a produktivitáshoz. Így nem kellett sokat gondolkodnunk, hogy az Apple platformot válasszuk." A cég belterjessége révén a határidők rövidülnek, az Apple technológia pedig lehetővé teszi, hogy a stáb az eszközök menedzselése helyett a végső termékre koncentráljon.
"Őszintén szólva a csapat olykor csodákat hajt végre a keze alatt dolgozó technikával: nem egyszer fordul elő, hogy egy elfogadott ötlet alig fél nap alatt megvalósul, és 48 órán belül már a reggeli újságban megjelenik a hirdetés. Ez a fajta munkatempó nyilvánvalóan Apple technológiák nélkül nem lenne lehetséges."
"Szeretünk egy kreatív légkört tartani magunk körül: a Mac egy része ennek. A gépek csodaszépek. A kreatív emberek pedig értékelik azt, hogy az egész napos munkafelületük egy vonzó, inspiráló eszköz. Rendkívül elégedettek vagyunk az Apple
Cinema Display termékcsaláddal. Nem csak jól néznek ki, de sokkal tovább őrzik meg a kalibrációjukat, mint bármely más monitor, amivel eddig dolgoztunk. Az Apple platform kellően intuitív is: az automatizálás, az AppleScript és Automator eszközök megannyi műveletet leegyszerűsítenek. És ami különösen jó, hogy nincsen szükség több órás képzésre, egyszerűen csak működik a rendszer, ahogyan várjuk tőle."
Stúdió hardver:
42 Power Mac G5
42 Apple Cinema Display 23"
9 Power Mac G4
Xserve G5 5 TB kapacitással
PreMédia hardver
8 Power Mac G5
8 Apple Cinema Display 23"
Az IT oldalról "kialakítani és fejleszteni a házon belüli rendszerünket nem volt nehéz, hiszen minden nagy név - mint a Xinet és a WebNative - támogatják az Apple Xserve rendszerét."
"A tökéletesség a belépő költség ebbe a szakmába. Mielőtt egy magazin megjelenik, a hirdetés rajtunk fut keresztül utoljára, és nem történhetnek váratlan hibák. Minden fájlnak meg kell lennie és rendelkezésre kell állnia. És az Xserve rendszer méltó erre a feladatra."
Egy ilyen megbízható rendszerrel a kezük alatt a Deutsch kreatívjai képesek együttműködni, kommunikálni és koordinálni az irodák között - nem számít, hogy New Yorkban vagy Los Angelesben vannak éppen.
A cikk forrása az Apple.com Pro rovata.
Keresés a lap tartalmában a Google motorja segítségével: