A 2,8 milliárd dolláros marketing kommunikációra specializálódott Deutsch Inc. olyan ügyfelekkel büszkélkedhet, mint a Starwood's Sheraton, a Westin Hotels, a Novartis Worldwide, a Johnson & Johnson és Tommy Hilfiger. Sikerük titkát az ügyfelek szolgálatának szenvedélye és minőségi kreatív szolgáltatásuk adja - Apple technológiával alapozva.

A Deutch Inc. három éve alatt "a növekedés exponenciális volt", mondja Robb DeFilippis, alelnök, a nyomdai szolgáltatások igazgatója. A cég New Yorkban és Los Angelesben tart fenn irodát. "Napról napra növekvő számú munkát végzünk és nagy nevű ügyfeleket szolgálunk ki." A cég sikere a legendás alapító és ügyvezető Donny Deutsch "rugalmasan, olcsón, gyorsan, okosan" üzletpolitikájára vezethető vissza, amely máig meghatározza a cég arculatát.

Hogy ez sikerüljön, a cégnek a lehető leginkább önellátóvá kellett válni, függetlenné másoktól. "A szolgáltatások tipikusan megbízott alvállalkozókon keresztül zajlanak - retusálás, szkennelés, színrebontás, digitális feldolgozás, publikálás, nyomtatás -, nálunk ezeket a dolgokat egy fedél alatt kellett összegyűjteni." Egy olyan "háznak", amely Amerika két, ellentétes oldalon lévő partján egyszerre megtalálható, DeFilippis egyetlen platformot tartott alkalmasnak.

"Tény, hogy az Apple a de facto kreatív sztenderd számítógépes platform - én jó okkal. De a legfontosabb szempont számunkra a duál Power Mac G5 nyers ereje volt. Ennél kevesebbel nem érhettük be. Nem ritkán kell hatalmas, több gigabyte méretű fájlokkal dolgoznunk. A könnyű használhatóság és a macOS megbízhatósága mind-mind fontos szempontok a produktivitáshoz. Így nem kellett sokat gondolkodnunk, hogy az Apple platformot válasszuk." A cég belterjessége révén a határidők rövidülnek, az Apple technológia pedig lehetővé teszi, hogy a stáb az eszközök menedzselése helyett a végső termékre koncentráljon.

"Őszintén szólva a csapat olykor csodákat hajt végre a keze alatt dolgozó technikával: nem egyszer fordul elő, hogy egy elfogadott ötlet alig fél nap alatt megvalósul, és 48 órán belül már a reggeli újságban megjelenik a hirdetés. Ez a fajta munkatempó nyilvánvalóan Apple technológiák nélkül nem lenne lehetséges."

"Szeretünk egy kreatív légkört tartani magunk körül: a Mac egy része ennek. A gépek csodaszépek. A kreatív emberek pedig értékelik azt, hogy az egész napos munkafelületük egy vonzó, inspiráló eszköz. Rendkívül elégedettek vagyunk az Apple

Stúdió hardver:
42 Power Mac G5
42 Apple Cinema Display 23"
9 Power Mac G4
Xserve G5 5 TB kapacitással

PreMédia hardver
8 Power Mac G5
8 Apple Cinema Display 23"
Cinema Display termékcsaláddal. Nem csak jól néznek ki, de sokkal tovább őrzik meg a kalibrációjukat, mint bármely más monitor, amivel eddig dolgoztunk. Az Apple platform kellően intuitív is: az automatizálás, az AppleScript és Automator eszközök megannyi műveletet leegyszerűsítenek. És ami különösen jó, hogy nincsen szükség több órás képzésre, egyszerűen csak működik a rendszer, ahogyan várjuk tőle."

Az IT oldalról "kialakítani és fejleszteni a házon belüli rendszerünket nem volt nehéz, hiszen minden nagy név - mint a Xinet és a WebNative - támogatják az Apple Xserve rendszerét."

"A tökéletesség a belépő költség ebbe a szakmába. Mielőtt egy magazin megjelenik, a hirdetés rajtunk fut keresztül utoljára, és nem történhetnek váratlan hibák. Minden fájlnak meg kell lennie és rendelkezésre kell állnia. És az Xserve rendszer méltó erre a feladatra."

Egy ilyen megbízható rendszerrel a kezük alatt a Deutsch kreatívjai képesek együttműködni, kommunikálni és koordinálni az irodák között - nem számít, hogy New Yorkban vagy Los Angelesben vannak éppen.

A cikk forrása az Apple.com Pro rovata.

 



 

     Keresés a lap tartalmában a Google motorja segítségével: